دانلود پاورپوینت معرفی باغ دولت آباد یزد

در این بخش یک لینک برای دانلود فایل پاورپوینت معرفی باغ دولت آباد یزد معرفی می گردد. در این پژوهش معماری، باغ سازی، تاریخچه و سیستم آبیاری این باغ تاریخی ارائه شده است. بادگیر مرتفع کوشک میانی این باغ بر شهرت آن افزده است.

دانلود تحقیقی در زمینه ی معماری و باغ سازی باغ دولت آباد یزد

معمارستان، وبسایتی برای راه اندازی فروشگاه فایل های معماری و عمران به صورت رایگان و دانلود منابع معماری و عمران

وب سایت معمارستان، امکان ایجاد فروشگاه تخصصی فایل های معماری و عمران را به شکلی آسان و رایگان امکان پذیر می سازد، در یک دقیقه می توانید فروشگاه شخصی خود را راه اندازی کنید و با فروش فایل های خود در زمینه مهندسی عمران و معماری کسب درآمد داشته باشید!

همچنین منابع مورد نیاز خود در زمینه ی معماری و عمران را می توانید از وبسایت معمارستان دانلود کنید.

معمارستان: فروشگاه فایل های خود را درزمینه معماری و عمران سریع، راحت و به زایگان بسازید یا منابع و فایل های مورد نیاز خود در زمینه ی معماری و عمران را به رایگان دانلود کنید.


ویکی معمار، وب سایتی برای واگذاری پروژه ها

در وب سایت ویکی معمار ،محیطی امن هم برای کارفرمایان و هم برای انجام دهندگن پروژه تدارک دیده شده است که بتوانند پروژه های مرتبط با معماری و سازه خود را برون سپاری کنند و یا با انجام پروژه های واگذار شده کسب درآمد کنند.

کارفرمایان مب توانند پروژه های خود را در این سایت به مناقصه بگذارند و بهترین متخصص با مناسب ترین قیمت را برای انجام پروژه خود بیابند. وجه انجام پروژه برای اطمینان دو طرف به سپرده گذاشته می شود و در صورت انجام موفق پروژه به فریلنسر (شخصی که پروژه را انجام داده است پرداخت می گردد. برای اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت ویکی معمار مراجعه کنید:

ویکی معمار، سایتی برای فریلنسرهای معماری و عمران و واگذاری پروژه های معماری و عمران برای انجام