سوالات اسکیس کنکور معماری ارشد سراسری 86 تا94 و نمونه اسکیس و شیت بندی

در این مجموعه متن برگه های سؤالات اسکیس ارشد (آزمون عملی طراحی) کنکور ارشد سراسری سال های 1386 تا 1394 به صورت کامل، همراه با نمونه هایی از اسکیس و شیت بندی معماری برای دانلود ارائه شده است. پروژه عملی معماری یا اسکیس هر ساله پس از اعلام نتایج اولیه ی آزمون تئوری برگزار می شود.

آزمون عملی یا اسکیس معماری با بیشترین ضریب درسی (ضریب پنج) تأثیر زیادی در نتایج نهایی کنکور ارشد معماری دارد. در این جا مجموعه سؤالات اسکیس ارشد سراسری سال های پیش (86 ،87 ،88 ،89 ،90 ،91 ،92 ،93 و 94)را به صورت یک مجموعه و نمونه هایی از اسکیس معماری جمع آوری کرده ایم تا با آمادگی بهتری بتوانید با نحوه سؤالات و موارد خواسته شده در آزمون اسکیس معماری سراسری شرکت کنید.

 سوالات اسکیس آزمون سراسری معماری  86 تا 94 به همراه نمونه های اسکیس و شیت بندی 

سوالات اسکیس آزمون سراسری معماری  86 تا 94 به همراه نمونه های اسکیس و شیت بندی

 

 


دانلود سوالات و پاسخنامه آزمون سراسری دکتری معماری دانشگاه دولتی

در این مجوعه دفترچه های سؤالات کنکور سراسری دکتری معماری همراه با پاسخنامه تستی از سال 1390 تا 1395 برای دانلود به صورت یکجا ارائه شده است. دروس دفترچه سؤالات ارائه شده شامل دروس تخصصی معماری، آزمون زبان و آزمون استعداد تحصیلی مرتبط با آن می باشد.

این مجموعه کلیه ی دفترچه سؤالات آزمون سراسری دکتری معماری سال های 90، 91، 92، 93، 94 و 95 را به صورت کامل همراه با پاسخنامه برای دانلود در اختیار شما قرار می دهد.

دروس ارائه شده در این آزمون ها عبارتند از:

1- دروس تخصصی معماری ( مبانی نظری معماری و مبانی و روش های به کارگیری فناوری در معماری)

2- استعداد تحصیلی گروه هنر

3- زبان انگلیسی گروه هنر

 

دانلود سوالات و پاسخنامه تستی کنکور سراسری دکتری معماری دولتی

دانلود سوالات و پاسخنامه تستی کنکور سراسری دکتری معماری دولتی

 

سوالات کنکورسراسری کاردانی به کارشناسی ناپیوسته دولتی معماری همراه با پاسخنامه کلیدی

در این بخش مجموعه سؤالات آزمون کاردانی به کارشناسی معماری دانشگاه سراسری (کنکور کارشناسی ناپیوسته معماری) همراه با پاسخنامه تستی به صورت یک جا (سال 1382 تا 1393) برای دانلود ارائه  شده است.

دروس تخصصی آزمون کاردانی به کارشناسی معماری سراسری که اینجا ارائه شده شامل موارد زیر است:

1- ریاضی و هندسه

2- فن ساختمان (ایستایی، عناصر و جزئیات ساختمانی، تنظیم شرایط محیطی، شناخت مواد و مصالح، متره و برآورد و ترسیمات فنی)

3- مبانی نظری و تئوری معماری (مبانی نظری معماری، تاریخ معماری و پرسپکتیو)

دفترچه های آزمون کارشناسی ناپیوسته معماری دانشگاه سراسری (کاردانی به کارشناسی معماری) سال های: 1382، 1383، 1384، 1385، 1386، 1387، 1388، 1389، 1390، 1391، 1392 و 1393 (12 آزمون) در این مجموعه با پاسخنامه گنجانده شده است.

سوالات کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته معماری سراسری با پاسخنامه و کلید

سوالات کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته معماری سراسری با پاسخنامه و کلید


نقشه ها و معرفی کامل مسجد سید اصفهان(پاورپوینت)

در این بخش یک فایل پاورپوینت در مورد معرفی کامل معماری مسجد سید اصفهان و تحلیل فضاهای این بنا برای دانلود ارائه شده است. این تحقیق 105 صفحه ای، فضاهای مختلف مسجد سید اصفهان و تزئینات آن را با کمک نقشه های بنا معرفی و تحلیل کرده است.

فایل پروژه معرفی و برداشت مسجد سید اصفهان با فرمت PPTX (پاورپوینت) می باشدو قابلیت استفاده و ویرایش را دارد.  

در این بخش پاورپوینت معرفی مسجد سید اصفهان را می توانید دانلود کنید. این مسجد در خیابان مسجد سید اصفهان واقع شده است و در همسایگی آن بازار بیدآباد قرار دارد و حمام علی قلی آقا نزدیک به این مسجد می باشد و در مرکز شهر اصفهان واقع می باشد.

معرفی کامل و نقشه های مسجد سید اصفهان (فایل پاورپوینت)

معرفی کامل و نقشه های مسجد سید اصفهان (فایل پاورپوینت)


دانلود فایل پاورپوینت معرفی کامل و نقشه های مسجد حکیم اصفهان

در این بخش فایل های پاورپوینت معرفی کامل مسجد حکیم به همراه تحلیل و بررسی کلیه ی فضاهای آن به همراه تصویر و نقشه در اسلایدهای پاورپوینت و تصاویر برداشت های مسجد حکیم (به صورت جداگانه) برای دانلود ارائه شده است.

فایل پروژه معرفی و برداشت مسجد حکیم اصفهان با فرمت PPTX برای سه فایل معرفی فضاهای مسجد حکیم و  jpeg برای تصاویر نقشه های مسجد حکیم می باشدو قابلیت استفاده و ویرایش را دارد.

در این بخش، سه فایل پاورپوینت ارزشمند، از معرفی معماری مسجد حکیم و شناخت کلیه ی فضاهای آن و تجزیه و تحلیل فضاها به همراه تصاویر نقشه های مسجد حکیم برای دانلود ارائه شده است.

مسجد حکیم اصفهان، مسجدی صفوی است که چندین سردر ورودی مختلف دارد، اما یکی از آن ها متفاوت از بقیه و مربوط به مسجد جامع جورجیر از دوره ی دیالمه است که به یکی از ورودی های مسجد تبدیل شده است و با تزئینات نقش برجسته و آجری، متمایز از تزئینات معقلی و کاشیکاری سایر قسمت های بنا است.

مشخصات مجموعه ی معرفی و برداشت مسجد حکیم:

نوع فایل: PPTX (سه فایل پاورپوینت) و JPEG (تصاویر نقشه ها)

دانلود پاورپوینت مسجد حکیم اصفهان همراه با نقشه های آن

دانلود پاورپوینت مسجد حکیم اصفهان همراه با نقشه های آن